sobota 26. března 2011

Vylepšený košík s jehelníčkem

Košík, který je plánovaný jako dárek jsem vylepšila vložením plátýnka. V této podobě může sloužit na cokoliv. Ušila jsem k němu i jehelníček.



Propadla jsem nové mánii. Hadříky, hadříky a zase hadříky. Zakoupila jsem dvě režné sady plátýnek, které zatím využití nemají, nebo alespoň není definitivně rozhodnuto. Barevně ladící krajka se bude taky hodit. Už jen mít trochu víc času, abych mohla vytáhnout šicí stroj a začít.Mám několik nápadů, něco jsem okoukala na netu a tak se tady bude zase chvíli šít. Jen jak začne pršet. Momentálně je dost práce na zahradě. Já na zahradě sice jen přicmrndávám, protože mám malé trápení s achilovkou, ale muškáty přesazovat můžu a strkat ořezané větve do drtiče taky svedu. V poslední době jsem vysazená na zelenou barvu a tak jak něco takového uvidím, nemůžu si pomoct a musím to mít. Až něco stvořím pochlubím se.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.