úterý 1. března 2011

Nakupovali jste dnes?

Byli jste u lékaře, v lékárně,koupili jste noviny? A co televize a rádio poslouchali jste?Abychom tak nečinili, k tomu nás vyzýval mail, který už před třemi týdny začal kolovat po internetu. Já jsem nenakupovala, noviny jsme taky nekoupili,televizi nepustili. K doktorovi jdu až v pátek.Já jsem to splnila ve všech bodech.S nakupováním jsem žádný problém neměla, protože obchod u nás není, trafika taky ne a k doktorům chodím v Brně.A co vy? Dostal se k vám ten mail? Zajímalo by mě, jak to vypadalo v obchodech. Jestli to bylo alespoň trochu poznat. Pokud jste nějakou změnu oproti běžnému pracovnímu dni zaznamenali, tak písněte. Nechci být neiformovaná.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.