čtvrtek 31. března 2011

Přesazování


Dnes bylo krásně, sluníčko hřálo jako v létě a tak jsem se pustila do přesazování babičkovských muškátů. Chudinky vypadají po té zimě jako po mrtvici. Dostaly dobrou zeminu a tak doufám, že se vzpamatují. Při bedlivější prohlídce skalky jsem zjistila, že nějaká potvora myš sežrala cibulky tulipánů i z plastového košíku na cibuloviny. Doufám, že z toho dostala alespoň průjem. Byly to tulipány z Holandska, které jsem dostala od sousedovic dcerky. Dost mě to mrzí, byly krásně žluté, na vysokých stoncích. Ach jo. Celá skalka je zarostlá husí čapou jako bych ji tam vysela. Jeden plevel vedle druhého. To bude makačka než to vyčistím. Tak abych se na to šla pořádně vyspat.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...