čtvrtek 3. března 2011

Už se zabydleli


Pokusila jsem se vyfotit oba obyvatele nového terária, ale věřte, že to nebylo jednoduché. Xantipa se neustále někam zašívala. Zřejmě před Rychlonožkou. Zdá se, že tomu páření přišel kluk na chuť a pokud se to zadařilo na výletě v Plumlově, tak Xantipa už zájem nejeví. Pokud je pravda to, co jsem se dočetla na jednom chovatelském blogu, tak 30-35 dní je doba gravidity. Seděla jsem u terárka dost dlouho a pozorovala oba nájemníky.Udělala jsem nějaké fotky. Xantipa moc těhotně nevypadá, výraznější břicho nevidím, ale barvu těhule má. Někdo uvádí dokonce 40 dní gravidity.Tak z toho jsem tumpachová. Uvedla jsem vás v omyl, když jsem napsala , že gravidita trvá 21 dní, za což se omlouvám, ale nevím co si z toho, co se píše na různých blozích vybrat. Zřejmě má každý jiné zkušenosti, nebo je docela dobře možné, že já jsem to špatně pochopila. Každopádně má xantipa dost času.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.