čtvrtek 14. března 2013

Blani, nekecám...

Vždycky, když navštívím blog Blanky, popadají mě záchvaty tvořivosti. Už dlouho obdivuji její práce, její barevné kombinace, bílá-šedá.Tentokrát už jsem to nevydržela a ač mám stále co dělat kolem Velikonoc, tak jsem začala. Zatím nevím, co z toho bude, jestli polštářek, nebo pokrývka na varnou desku do kuchyně. Samozřejmě na vychladlou... Možná to bude jen dečka na střed stolu. Zatím je to ve hvězdách.Až to dodělám, uvidíte, pro co jsem se nakonec rozhodla.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.