pondělí 18. března 2013

Neděle

Že se u nás stále drží paní zima, o tom už se mně nechce ani psát. Toto téma je odpuzující. Na straně druhé, si to libuji, protože můžu bez výčitek svědomí háčkovat a přikládat do krbu. Nic mě nehoní, na okna se vrhat nebudu, v kuchyni vystávat taky nebudu, jelikož mám předvařeno a něco přivezl manžel ze zabíjačky u bratra. V té zimě se trocha tučného jídla snese a jazýček si smlsne.

Včera jsem trochu pekla. Trochu víc pekla. Z dvojité dávky, jsem na přání mých "kavárníků" upekla "Rohlíčky jako ze zámku". Takový tip na to, co by mohli podávat ke kávě až to spustí. Název jsem rohlíčkům dala sama, protože jsou opravdu nadýchané a chutné tak, že ani na zámku by nad nimi neohrnovali nos.V případě zájmu je recept na této adrese. http://yorga.blog.cz/0709/rohlicky-jako-ze-zamku Tehdy jsem je nenafotila a tak to teď napravím a přidám obrázky i k receptu. Rohlíčky jsou trochu nákladnější, ale zato jednoduché a luxusní.Postup je u receptu, toto je jen foto návod.





Tác byl plný. Zatím jsou na něm jen rohlíčky naplněné mákem. Druhou půlku těsta jsem plnila ořechovou nádivkou a ty byly ještě v troubě.

A k těm rohlíčkům musím ještě připsat, že chutnaly i Sáře a to ještě v syrovém stavu. Nevím jen, jakou bude mít dnes stolici, potvora jedna. Než jsem se vrátila z toalety k plechům, Sára stála opřená o kredenc a z plechu, který byl nejblíž ke kraji , sežrala dest rohlíčků. Brala to hezky, jeden po druhém, jak byly seřazené v první řadě. Byl to mžik mé nepozornosti. Už si na ni dávám pozor, protože to není tak dávno, stáhla z válu vyválený plát lístkového těsta na závin. Mohl se vyhodit, protože z něho udělala kouli, kterou obalila chlupy ze svého pelechu. Ale tady vidíte, že s takovým hyperaktivním psem není člověk nikdy dost obezřetný.

Tak, to je něco pro vaše mlsné jazýčky a teď něco pro ptáčky. Chodí jak do krmítka, tak na okno , kam jim sypeme slunečnici. Někteří jsou jako kuličky. Tak se přes zimu u nás vypásli.Na okně je můžu krásně fotit, ale ke krmítku se jen tak nepřiblížím, protože jak vrznou dveře na dvorek, frrrr a jsou ti tam.















A to je vše z nědělní reportáže. Než jsem článek sesmolila, začal opět padat sníh. K tomu už není co říct. Jen zalezt ke kamnům a vydržať!



A toto napadlo po dvouhodinovém, hustém sněžení. Stále padá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.