čtvrtek 14. března 2013

Je hotovo...

Než jsem dečku dokončila, přijel manžel z Brna a přivezl mně tento krásný brambořík. Tím bylo rozhodnuto o velikosti dečky. Dokončila jsem řadu a uzavřela celou dečku obloučky. A protože jsem si nechala přivézt i pár polystyrenových vajíček, ještě jsem stihla jedno z nich obháčkovat. Výsledek je celkem uspokojivý.


Při umělém osvětlení vypadá na fotce šedá barva jako béžová. Vajíčko je obháčkováno polodlouhými sloupky, 100% bavlněnou přízí Katka.

A co na to Sára? Ta byla celou dobu moc hodná. Pochrupovala si pod stolem a moje háčkování jí bylo šumafuk. Teprve až uslyšela přijet pánečkovo auto, vylezla ze svého pelíšku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.