pátek 8. března 2013

Včelka Mája

Teď se asi od srdce zasmějete. Při návštěvě Vlastina blogu mně učarovala "kytičková víla" . Chtěla jsem si ji taky ušmodrchat, ovšem s háčkem v ruce, nikoliv s jehlicemi. A jak to dopadlo? Katastrofa. Když jsem přišila vlasy, a vyšila ksichtík, ejhle, z víly byla rázem včelka Mája.Takže původní tělíčko jsem odložila a udělala jsem tělo včelí, tedy proužkované, přidělala jsem tykadýlka a dílo bylo dokonáno.






Do bříška jsem zakomponovala pískátko a včelka hned putovala k Danečkovi. Snad se mu bude líbit.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.