středa 13. března 2013

Háčkované velikonoční polotovary

Nemyslete si, že nic nedělám. Pilně pracuji na přípravách Velikonoc. Místo abych lezla po oknech a prala záclony, smejčila a dělala další šílenosti, sedím a štrykuju. Počasí vůbec nenasvědčuje tomu, žeby se k nám jaro hrnulo, a tak na ta okna se mně opravdu nechce. Navíc jsem včera vzala pochopa a pěkně jsem si natloukla. Na ruce mám modráka jak dlaň, a to se divím, že jen na ruce. Na hlavě asi taky, ale tam si nevidím, jen to cítím. Byl to pád sice domácí, na rovině, ale můžu být ráda, že to dopadlo tak, jak to dopadlo. Hlavou jsem mohla taky prorazit skleněnou výplň dveří. A pak gruntujte, když jste poloviční mrzák.

Nemám ještě všechno naškrobeno, ale to udělám dnes, zítra odstraním skořápky a do kukaní usadím kuřátka.


Některá vajíčka už jsou připravena na kuřata.


Nazdobila jsem si taky jeden věneček. Jen velice jednoduše. K ještě větší jednoduchosti mně dopomohla Sára. Bylo na něm o jednu slepičku a kytičku víc, ale to se Sáře podařilo odstranit, a buď sežrat, nebo někam zašantročit. Našla jsem jen torzo slepičky.



Příště už představím vajíčka i s kuřaty a ostatními dekoracemi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.