čtvrtek 7. listopadu 2013

Konečně je z toho slon

Na srazu členek Ženského klubu se vyměňovaly nejen zkušenosti a naše virtuální přátelství se vykrystalizovala v ta opravdová, ale taky se tam prodávalo a objednávalo. Já jsem slíbila slona. To, že se mi nejdříve nedařilo a místo slona jsem vyrobila z původně sloního pozadí rybu, to už tady proběhlo. Teď už se to slonovi přece jen podobá, i když, můj muž se ptal, jestli je to nosorožec. Asi mě chtěl naštvat.
Slon je uháčkovaný z bavlněné příze Katka a měří na délku, od chobotu k ocásku 16 cm a na výšku má 9 cm.





Tak co Šárko, je to lepší?



Vypadá to, že má jinou barvu, ale nemá, to dělá jen umělé světlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.