pátek 8. listopadu 2013

Člunek je doma

Možná dojde k založení nové rubriky "Frivolitky", ale do té doby ještě hodně vody uteče v Repešském potoce.Protože nevěřím, že bude brnkačka, se to naučit, raději jsem článek zařadila neutrálně.
Pod dojmem našeho setkání, ke kterému se musím stále vracet, protože jsem se potkala se samými skvělými ženami. Od těch skvělých žen "šmodrchalek", jsem získala nejednu inspiraci, ale byla jsem také okouzlena frivolitkovými krajkami, které už skvěle zvládá Šárka a Evina. Na jejich poňoukání jsem si objednala dva člunky ještě před srazem, abych se tam něco naučila, ale tak dobře jsem je někam uschovala, že do dnešního dne jsem je ještě nenašla. Proto jsem se rozhodla objednat si další. Jeden z nich dnes přišel spolu s přízemi a jehlami. Když už jsem v shopu byla, objednala jsem i šicí jehly ve víře, že budou české provenience. Kdysi jsem koupila jehly v praktickém plastovém balení, ale byl to šmejd. Jednu jsem zohla při sešívání zvířátek, další jsem dokonce zlomila. Člunky jsem si objednala dva, ale měli skladem už jen jeden, tak ten další pošlou později. Balíček jsem vyfotila, aby mně Šárka s Evinou uvěřily, že to myslím vážně a ten drápek, že už je zaťatý.


Hned, jak dokončím vánoční tvoření, kterého mám požehnaně, začnu se učit frivolitky. Fakt Šárko a Evino, nekecám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.