středa 13. listopadu 2013

Zvonečky

Chci vám ukázat jaké zvonečky jsem uháčkovala z příze Maxi Metallic.Byla jsem hodně zvědavá, jak budou vypadat v reálu a tak, ač mám rozháčkovaného čuníka, vrhla jsem se na zvonečky. Velkého slona jsem vám už představila, ten byl na objednávku, ale malé slůně byl dárek pro Milušku a tak jsem ho tajila až do chvíle, než byl doručen.V pondělí odpoledne byl dán balíček na poštu a druhý den už ho pošťačka doručila přes celou republiku. To jsou služby co ? Pošta se pochlapila.
Tak nejdřív slůně a potom zvonky. Nakonec naše rozmazlená Sára, která si vynutila na manželovi pochování. Je to prostě mazel a kdo znáte peripetie, které jsem měla, než jsem si ji směla přinést domů, neuvěříte, jak si pánečka ochočila.







Chtěla jsem u Vendy okopírovat její mašličky, ale nějak mně to nešlo, její fígl jsem se dozvěděla až po té, co jsem vytvořila toto. A jsem s tím docela spokojená.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.