čtvrtek 28. listopadu 2013

Sliby se mají plnit nejen o Vánocích

Slíbila jsem v říjnu, na setkání Ženského klubu háčkované čuníky a žabky jako přívěsky na klíče. Protože svým slibům vždy dostojím, je tomu tak i tentokrát. Už je zabaleno, zítra předám poště a v pondělí by to mohlo dojít k objednavatelce. Čeká mě uháčkovat ještě dvě slíbené kočičky a pak už se vrhnu na klobouček, který jsem už kdysi háčkovala a na který jsem si nakoupila spoustu mašliček. Myslím, že se bude líbit a tak jsem mašle objednala rovnou v několika barevných provedeních. Nakupuji přes internet, tak aby se mi alespoň trochu vyplatilo poštovné.




Na háčkování kloboučků se moc těším. To bude činnost na dobu adventní. Tak vypadal můj první klobouček, ale na ty další si musíte počkat.Ovšem, jak se znám, nebude to dlouho trvat a jen jak dokončím slíbené kočky, pustím se do kloboučků.




No, a teď ty slíbené přívěsky.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.