úterý 26. května 2015

Co dělat, když je mokro a zima?

Dělat se dá spousta věcí, ale v mém případě jistě odpověď znáte. Co jiného bych mohla dělat, než háčkovat. Mám rozháčkované záclonky o kterých jsem se už zmiňovala a taky jednu dečku pro mimčo v klučičích barvách. Od té doby, co jsem se asi zbláznila a přes všechen odpor k Facebooku jsem na něm nakonec skončila, chytám tam jednu inspiraci za druhou. Vypadá to tak, že ani nebudu moct umřít, pokud budu chtít všechno zrealizovat. A to si vybírám jen ty nejhezčí inspirace. Další plánovaná věc je čepička pro mimi s naaplikovaným klučičím motivkem.A co bude dál na programu zatím nevím. V plánu toho mám moc, ale den je snad stále kratší a kratší a s ničím nejsem hotová tak rychle, jak bych chtěla. Nebo, že už bych byla tak pomalá ? Přiznat si to samozřejmě nechci, ale bude to tak.




Záclonce chybí ještě asi 20 cm na délku a dečce na každou stranu nejméně 15 cm.



Střídám to. Chvilku dělám na záclonce, chvilku na dečce. Záclonku budu dělat ještě jednu, ale to už půjde rychleji.

Tak vám přeji lepší počasí než je u nás. Tady prší a je zima, takže u krbových kamen je stejně dobře, jako bylo v zimě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.