sobota 30. května 2015

Háčkovaný klobouček

Opět jsem neodolala a pustila jsem se do kloboučku pro některou malou slečnu.
Háčkovala jsem z bavlněné příze Katka, háčkem 2,5 mm. Podle tabulky by rozměrem měl být na holčičku dvou až tříletou.




Dnes jsem měla "velké prádlo". Přijel vnuk se dvěma napěchovanýma báglama špinavého prádla. Prádlo bylo tak černé, plné nějakého černého popílku, že mně bylo líto je dát do mé nové pračky. Takže jsem prala ve vířivé pračce Romo, kterou jsem si sehnala na inzerát. Nechci do nové pračky dávat ani Sářiny deky, kvůli chlupům, které se v nich drží. Měla jsem štěstí. Nabízela se velmi zachovalá, jako nová, nerezová pračka na kolečkách. Je velmi skladná a byla k mání za pouhých 2000 Kč. Nová stojí kolem 5000 Kč. Ta vířivka ten černý popílek dokonale předvyprala a Boschka to přivedla k dokonalosti. Už jsem nevěřila, že to z prádla vůbec dostanu. Ve vířivce se hodí vyprat i montérky, které mívá manžel ze zahrady taky pěkně špinavé. Už jsem zapomněla jaká je to práce, prát v takové potvůrce, ale jsem ráda, že jsem si ji prosadila. (Muž měl k tomu prupovídky, jak jinak).
Protože vnuk bude v pondělí zase odjíždět, musela jsem dnes všechno vyprat, aby to do rána uschlo a já mohla zítra všechno vyžehlit. Protože pračka dopírá poslední várku, straším ještě v tuto noční hodinu u počítače a mohla jsem našít kytičky na klobouček a ještě napsat tento článek . A teď už dobrou noc. Jdu pověsit poslední pračku a šup pod peřinu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...