čtvrtek 14. května 2015

Seznamujeme se

Moje nová pradlena už stojí na svém místě, starou si odvezli a tak mohlo započít naše seznamování. Na to, jak to na první pohled vypadalo složitě, obsluha je jednoduchá. První várka prádla je vypraná skvěle, pračka je tichá, je slyšet jen převalování prádla v bubnu a po ukončení programu moje inteligentní pomocnice několikerým pípnutím oznámí konec praní. Takže zatím je spokojenost veliká. Bála jsem se, že budu nejdřív týden studovat obsluhu, ale obavy jsou ty tam a vesele se pere. Záruka na pračku je dvouletá, na motor dokonce deset let. A tady je má nová krasavice.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Rizoto s krabími tyčinkami

Dnešním obědem jsem chtěla trochu odlehčit našemu zažívání. Udělala jsem tedy rizoto s krabími tyčinkami, hráškem a paprikou. Bylo to rychlé...