úterý 12. května 2015

Pankrác nic, ale co ti další dva?

Pankrác se zachoval slušně. Nepřinesl žádný přízemní mrazík. Aspoň u nás ne. Přesto mám nově nakoupené rostlinky v bednách a pěkně doma v teple, nebo ve skleníku. Nedám je ven dokud všichni zmrzlíci nepřejdou. Ono se klidně může stát, že přijdou o něco později a pak to stejně nezachráním. Uvidíme, jak se bude počasí vyvíjet dál. Meteorologové straší s další vlnou ochlazení, takže věřit už se nedá nikomu a ničemu. Z toho důvodu to u nás teď vypadá tak, jak to vypadá.







Koupila jsem muškáty na balkon, dvě krásné jiřinky a přepíchala jsem cínie, které jsem si předpěstovala ve skleníku. O ty jiřinky bych zvlášť nerada přišla.










Venku jsou jen ty nejodolnější staré muškáty.




Ve skleníku čekají kateřinky, které jsem si letos objednala, v záhonku je kleopatřina jehla a doma fuchsie. Ta jehla snad unese i slabý mrazík.

A na závěr opět něco z mého štrykování. Jedna dětská čepička pro dvouletou slečnu. Padlo na ní jedno klubíčko bavlněné příze Camila.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.