pátek 1. května 2015

Tak trochu od všeho něco

Včera jsem si jela něco vyřídit do KB v Boskovicích. Plánovala jsem cestou nějaké focení, takže jsem brala do kabelky taky foťák, ale moc se toho nepovedlo. Boskovický hrad, který jsem chtěla ulovit především, se nepovedl vůbec. Fotila jsem z auta přes sklo a ještě v zatáčce, takže i z blbého úhlu. Hrad vypadá jako by ho znovu napadl Žižka a měl jít k zemi.







Při výjezdu z Boskovic jsme míjeli pěkný hotel Moravia - bývalý Lasákův mlýn. Ve starém, zrekonstruovaném vodním mlýně z roku 1888 prý mají výbornou kuchyni. Už mockrát mě napadlo se tam zastavit, ale nikdy to nevyšlo. Jarní příroda je tak svěží, že i cestou lesem jsem měla foťák připravený. A v lese, kde jsou jak jehličnaté stromy, tak listnaté, je kontrast tmavě zelené a svěží, světlezelené barvy fascinující.





Ta zeleň v táhlém kopci zvaném Valchovák je uklidňující.
A to už jsme doma.




Magnólie, kterou obešel mrazík, ale naštěstí jsem si ji vyfotila o den dřív, než se tak stalo.




Rozdíl je patrný na první pohled













Přeji vám krásné májové dny. Doufám, že jste se nechaly políbit pod rozkvetlou třešní a bez úhony jste přestály pálení čarodějnic. Já ještě nemám vyhráno. U nás se budou pálit až zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.