neděle 17. května 2015

Rakouské řezy po repešsku

Na blogu Ivanky a Zdeňka jsem narazila na tento rychlý, jednoduchý a přitom úžasný recept. Nebyla bych to já, kdybych si ho neupravila podle toho, co bylo v lednici, nebo ve špíži. Nebylo tomu jinak ani tentokrát. Nicméně kvalita výsledku nijak neutrpěla a Ivance za ten recept posílám tisíceré díky. Jak jsem předpokládala, manželovi jsem se zavděčila, ba co dím, sklidila jsem i vavříny úspěchu. Opravdu každé z vás ten recept doporučuji. A teď tedy ingredience i s poznámkou mých doplňků.

Ingedience:

4 celá vejce
1 kelímek zakysané smetany
1 kelímek moučkového cukru
1 kelímek Granka
1 kelímek hladké mouky
1/2 kelímku mletých ořechů
1/2 kelímku kokosu
1/2 kelímku oleje
1 balíček prášku do pečiva

Postup:

Vše smíchat, dortovou formu vymazat tukem, vysypat polohrubou moukou a vlít těsto. Upéct v troubě vyhřáté cca na 180°C. Vychladlý korpus polít rozpuštěnou čokoládou.

A teď moje změna. Neměla jsem vyloupané ořechy a tak jsem místo 1/2 kelímku mletých ořechů dala jen celý kelímek kokosu.Moučníku už je jen půl. Tak šel při poobědové kávě na odbyt.





Vzhůru do toho, opravdu neprohloupíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.