sobota 8. srpna 2015

To mně nebaví

Právě jsem dozalévala svoji květinovou část zahrady a zjistila jsem, že něco sežralo celou kleopatřinu jehlu i s hlízou a zůstala tam jen díra.Najdřív mě napadlo, že ji vyhrabala Sára, ale to by tam zůstaly ležet stvoly i hlíza, protože Sára by tak možná sežrala myš, kterou by vyhrabala. Po kleopatřině jehle nezůstalo vůbec nic, jen díra a nejspíš vchod do díry myší. Máte některá tušení, co by to mohlo sežrat? Tak jsem se na ni těšila, opečovávala ji, nejlepší místo na slunci jsem ji vybrala. Dokonce na jedné hlíze i vykvetla, ale než jsem ji stačila vyfotit, něco květ sežralo. Tehdy to byli nejspíš slimáci, ale toto snad slimáci nesvedou, aby vyhrabali hlízy a sežrali je.To spíš myši. Je sucho a tak možná vodnatá hlíza nějaké myšce přišla vhod. Všechno v zahrádce uvadá a musím zalívat dvakrát denně. Ráno i večer. Dnes už byly hortenzie tak zdecimované tím vedrem, že jen tiše doufám, že do rána se zase zmátoří. Déšť v nedohlednu a to vedro působí na nás na všechny. Sára už je z toho taky unavená. Jedině muškátům na balkoně se daří. Ty zalévám taky dvakrát, ale než přijde na druhé zalití, je zemina v truhlíku suchá jak troud. Jenže muškáty to ustojí. S tím ostatním je to horší.

Takhle nějak vypadal květ, než ho něco bezezbytku sežralo. Zůstal jen stvol a listy. Teď nezůstalo zhola nic. Obrázek jsem si vypůjčila z netu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.