čtvrtek 10. září 2015

Hotovo

Včera večer byla anbáze balková dlažba ukončena. Pracovalo se až do tmy. S provedením jsem spokojená, to ostatní kolem už mě nechalo vychladnout. Ještě je potřeba natřít zábradlí, ale to už je jiná kapitola, to počká na staršího syna, ten je na to jako dělaný. Dřív jsem veškeré natírání absolvovala já, ale teď to synkovi ráda přenechám. On je perfekcionista a tak bude zábradlí a štíty v nejlepších rukou. Jen potřebuji, aby na to bylo ještě chvíli dobré počasí.




I Sára to prohlásila za dobré. Jen ji ještě chybí její rozhledna. Tu nastěhujeme během víkendu. Chtěla bych ji taky natřít, než ji umístíme zpět na balkon. Rozhledna bude moje náplň práce, to ještě zvládnu, ale lezení po štítech a natírání ze žebříku bych už nedala aniž bych se zmrzačila.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.