neděle 13. září 2015

Sára už má svoji rozhlednu

Dlažba na balkoně už je dokončená, ale ještě jsme na ni nemohli šlapat. Tak teprve dnes jsem se pustila do umytí oken a parapetů od prachu a Sáře uschla nově natřená rozhledna, tak se mohla nastěhovat. Už byla nervózní, že se nemá kde opalovat a vyhlížet vetřelco přicházející do dědiny. Cizí psi to u našeho domku nemají jednoduché. Teď jsme obě spokojené. Já mám dlažbu, Sára svoji rozhlednu a pelíšek v jednom. Jediná vada na kráse je zábradlí, které je potřeba natřít. Splnění tohoto úkolu je zatím v nedohlednu. Stejně to nepůjde natřít dřív, dokud neodklidím muškáty. Počasí by mohlo ještě vydržet a pokud zábradlí nenamokne, bude se natírat.











Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...