čtvrtek 17. září 2015

Můj první a poslední krteček

Nechala jsem se vyhecovat a pustila jsem se do krtka. Musím říct, že jsem nezvolila tu nelvhodnější přízi. Objednala jsem si počesanou bavlněnou přízi Mirka a vůbec se mně s ní nedělalo dobře. Na malá zvířátka není moc vhodná. O tom, že na háčkování z černé příze špatně vidím, ani nemluvím. To byl další handicap a tak jsem musela háčkovat jen ve dne. Krtečka jsem háčkovala podle obrázku, který se mi líbil na mimibazaru. Ten můj tak pěkně nevyšel, ale že je to krtek, to je snad poznat. Měří 10 cm a vy ho můžete porovnat s tím vzorem. Vzor měří 16 cm jak je psáno na mimibazaru a kde je i popis. Já jsem zvolila svoji cestu - bez popisu. Kdyby ho některá z vás chtěla zkusit, popis najdete tady.





A tady je model, podle kterého jsem háčkovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.