pondělí 28. září 2015

Měla jsem noční...

Manžel přivezl z Brna nějaký moribundus. Samozřejmě, že mně ho předal a jak bývá zvykem, ten můj je mnohem silnější a neskutečně mě trápí. Bolí mě hlava, mám kašel jak z léčebny pro TBC z nosu mně teče jak z vodovodního kohoutku. Už to trvá třetí den a zdá se, že to nabírá na intenzitě. Léčím se, ale moc to nepomáhá.Dnes do rána to bylo snad nejhorší, takže jsem téměř nespala. Chodila jsem si celou noc pro hadříky, protože do kapeníku jsem smrkla dvakrát a už nebylo kam. Díky tomu jsem neprošvihla zatmění měsíce. Jenže to nedopadlo tak, jak jsem chtěla. Celou noc byla jasná obloha, měsíc svítil jak rybí oko, ale když docházelo k zatmění, začaly se objevovat mráčky. Stačila jsem pořídit dvě fotky a než jsem se vrátila z toalety, už nebylo co fotit. Měsíc překryly nejdřív drobnější mraky, ale pak už to bylo souvislejší a tak jsem šla zmožená moribundusem spát. Mám nafocený jen začátek. Plánovala jsem si, že to nafotím postupně celé, protože já už takový úkaz nikdy neuvidím. Další takové zatmění bude za víc než dvacet let a to já už budu na onom světě. A kdyby náhodou ne, tak už budu někde v léčebně pro lidi, kterým ten německý doktor pořád někam něco skovává.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.