čtvrtek 29. října 2015

Barvy podzimu

Včera byl u nás takový vítr, že listí stromů lítalo povětřím, jako pírka. Dnes ráno jsem udělala pár snímků, abych měla na letošní podzimní barvičky pár upomínek. Nebude to dlouho trvat a listí opadne úplně. Chtěla jsem fotit ještě včera před večerem, ale nešlo to. Na dvorku lítal netopýr, který si nejspíš hledal zimní úkryt. Nějaká partička bydlí pod deskami ve štítu našeho domu a tak nevím, jestli tam patří taky, nebo je to nováček. Chtěla jsem ho vyfotit, ale lítal tak rychle, že všechny fotky jsem měla rozmazané. Zdálo se mně, že nalítává na moji hlavu, které se vždy, až na poslední chvíli vyhnul. Ptáčky v letu už jsem párkrát zachytila, ale tuto potvůrku ne a ne. Škoda. Budete se muset spokojit jen s tím podzimním focením.











Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.