neděle 18. října 2015

Mrazík

Dnešní probuzení bylo mrazivé. Nevím sice, kolik stupňů pod nulou bylo, ale bylo bílo až do chvíle, než se mlhou prodralo sluníčko. S mlhou má co dělat ještě teď. Je vidět, že by si na nás rádo posvítilo, ale nedaří se. To ovšem nebrání tomu, aby mně už po několikáté v tomto roce rozkvetly fialky na kuchyňském okně. Jednu z nich jsem dostala minulý rok a druhou, tu opravdu fialovou s bílým lemováním jsem si koupila letos na jaře. Ještě nikdy se mně nedařilo fialky pěstovat, až letos. Zřejmě jim svědčí západní okno a moje zalévání odspod. Voděnka je od sousedky a té se taky daří, ale protože je to voděnka, nesmím ji nikdy zapomenout zalít. A to je pro mě heroický výkon, neboť občas zapomínám a proto ji mám v kuchyni, kde jsem nejčastěji a mám ji tak na očích.Minulý rok se mně podařilo rozmnožit fuchsie a dvě z nich jsem si nechala pro sebe. Ostatní přebytky jsem rozdala.Nejsem žádný "Mičurin", ale když se mně podaří něco rozmnožit, jsem šťastná jako blecha.








A na co se těším ? Až opět vytáhnu ze sklepa své Amarylky.Dělávám to až v únoru, ale letos bych si chtěla nechat jednu rozkvést na Vánoce. Uvidíme, jestli se zadaří.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.