středa 14. října 2015

Který den máte nejraději ?

To bylo téma dnešního ranního vysílání ČR2. V šest hodin beru antibiotika, tak jsem už znovu nezabrala a poslouchala jsem chvíli rádio. Odpovědi posluchačů byly různé. Jak taky jinak, protože co člověk, to jiné životní zkušenosti, jiné příhody a rány osudu. Nejhůř z toho vyšla neděle. Ta byla u posluchačů nejméně oblíbená. Snad proto, že už se blíží začátek nového pracovního týdne a člověk se na něj musí připravovat duševně ale i fyzicky, nebo jen prostě proto, že něco končí a něco začíná. Nevím. Já jsem dřív neměla ráda víkendové dny, když mně do nich zasáhla noční služba, například ze soboty na neděli. Všichni si hověli doma u televize a já musela kolem osmnácté hodiny vystartovat a jít sloužit vlasti.Věděla jsem, že v neděli po noční budu jak vyoraná myš. Nevyspalá, protivná, nikam se mně nebude chtít jít a nic dělat. Ještě horší byla sobota, když jsem měla dvanáctihodinovou směnu a v neděli se šlo na noční. To byly pokažené oba dny, protože celou neděli jsem myslela na to, že večer jdu zase na to. Jinak bych řekla, že jsem k žádnému dni v týdnu neměla zvláštní výhrady. Každý den něco pěkného přináší. Zvlášť, když máte malé děti a ty jsou zdravé, dokáží vám připravit nejednu pěknou chvilku. Když je člověk mladý, najde si na každém dni něco pozitivního. Teď jak stárnu a doléhají na mě různé neduhy spojené s věkem, mám ráda každý den, hlavně když se ráno probudím. A když mě ještě nic nebolí, beru to jako bonus a svět je hned veselejší a tím i ten nejvšednější den, zdá se býti svátkem. A jak jste na to vy? Máte to podobně jako já, nebo je některý den v týdnu vaším neoblíbeným a proč?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.