středa 21. října 2015

Skřítek Fanula

Pro změnu jsem uháčkovala podle obrázku postavičku, kterou jsem nazvala skřítek Fanula. Měla to být asi postava v žirafím oblečku, ale na parůžky jsem neměla nervy. Takže žádná žirafka, ale skřítek.







Musela jsem se trochu odreagovat po dnešním zavařovacím maratonu. Papriky ze skleníku by se za chvíli kazily a tak jsem je naložila do sladkokyselého nálevu, který používám na okurky. Paprik byl bramborový koš. Ještě nějaké zůstaly, ale už jen tolik, aby se během týdne snědly. Zítra bude lečo, protože ještě máme i pár rajčat a snad dojde i pár zelených, které jsme pověsili hlavou dolů. Tedy celou rostlinu hlavou dolů.





A teď hurá na záclonky. Jedna už je hotová a u druhé zbývá uháčkovat asi 30 cm prázdných čtverečků. Pak vyprat, lehce naškrobit a vypnout. Pak je vyfotím až na oknech v penzionu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.