čtvrtek 4. února 2016

Cesta do a z Brna

Dnes ráno jsme před osmou hodinou ranní vyrazili do Brna. Jela jsem na avizovanou rehabilitaci. Vypadalo to na docela pěkný den i když mraky nevěstily nic dobrého, ale podle rozhlasových zpráv, v Brně mělo probleskovat sluníčko.
Tentokrát jsem vzala foťák a za jízdy jsem fotila přes špinavé čelní sklo auta. Podle toho taky fotky vypadají.




Návrat z Brna už odpovídal těm ranním mračounům. U Kojálu už bylo viděl olověnou oblohu a zbytek cesty jsme jeli
v husté chumelenici.







A tak teď co mě čekalo na rehabilitaci. Nejdříve 20 minut magnetoterapie a pak následoval vstupní kineziologický rozbor
a ukázka cvičení, které by mělo uvolnit zatuhlé a nejspíš i zkrácené svalstvo. Když jsem tam před mladým magistrem stála ve spodním prádle a on na mně hledal vady v držení těla, odhalil zborcenou klenbu nohou, a co já vím, co všechno krom špíčků, nejraději bych zalezla pod koberec. Pak jsem se mohla obléci a ukázal mně cvik na krční páteř a ptal se, jestli cítím jak mě táhnou svaly až u lopatek. Musela jsem se přiznat, že cítím bolest až v bedrech. Na to odpověděl, že i to je možné a že aspoň vidím, jak jsem zatuhlá. Doporučil, abych cviky prováděla i doma alespoň 3x denně a přidala si k tomu rotoped. Abych měla pohyb a nezatěžovala klouby. Prozatím mi nedoporučil ani delší procházky s holemi. Řekl,že by to momentálně pro krční páteř nebylo dobré. Zvedala by se ramena a já je musím tlačit spíš dolů. Nesmím zaklánět hlavu a tak budu muset udělat i několik změn v bytě . Televizor si dát na komodu a květiny na konzoli pro televizor.





Taky si v obýváku musím roztáhnout sedačku, na které budu cvičit, abych se při tom nemusela válet po zemi. Těžko bych se z ní zvedala.

Tak to je z prvního ozdravného dne vše.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.