pátek 12. února 2016

Jaro do domu

Včera jsme se probudili do zasněženého rána. Sněhu byly jen asi 2 cm, ale to moje naladění na jaro stačilo dostatečné ochladit. Nicméně nás čekala cesta do Brna a rehabilitace. Po ní jsem byla jako zbitý pes. Všechno mě bolelo a tak jsem neměla náladu na nic. Návštěvu bratra jsem odložila na poslední rehabilitaci, která se koná 8.3. Bude to ten nejvhodnější termín, protože 9.3. má bratr narozeniny. Nic mu předem neřeknu, bude to pro něj větší překvapení.
Cestou domů jezdíme přes Šebrov, kde je velké a mnou velmi oblíbené zahradnictví. Manžel mně tam před dvěma dny koupil hyacint a protože viděl jak jsem zdecimovaná , zastavil mně tam, abych si mohla sama něco vybrat. A to neměl dělat, protože nezůstalo jen při jedné kytičce. Koupila jsem si primulky, které měli v tak roztodivných barevných kombinacích, že jsem nevěděla, kterou si vybrat. Nakonec zvítězila bílá, která má na primuli nezvyklé květy a pak žlutá, s květy velkými jak plachty.
Hyacinty od manžela jsou fialové a já jsem si přikoupila bílý. Doufám, že až rozkvetou budou spolu s primulkami tvořit pěknou a barevně dobře vyladěnou skupinku.








Odcházející pozůstatek z Vánoc.Mrkající




Přepadlo mě jarní množení a tak papoušek asi dostane kamarádku. Jen je potřeba pro ni zajet.

A taky jsem ostříhala voděnku a kolopejku, abych jim dala trochu tvar a namnožila je. Zítra bych chtěla vyset semena venkovních ibišků. Samozřejmě, že do truhlíku a ten umístím na parapet. Nevím jestli budu tak úspěšná jako Janka, které se to daří, ale zkusit to musím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.