úterý 9. února 2016

Kočičáci a rehabka

Tak přece se mně podaří nějaké maličkosti na setkání klubu vytvořit. Oba malé kočičáky jsem ušila ručně a měří 16 cm. Jsou tak akorát do dětské ručičky. Snad to pro nějaké dítko budou milovaní mazlíčci.



Dnes jsem byla opět rehabilitovat.V posilovně jsem balancovala na desce zavěšené na řetízkách a měla jsem při různých cvicích udržet desku v klidu. Smějící se Byla to fuška, protože nešlo o to, jen to ustát, ale různě cvičit s nohama, bez držení se rukama a otáčet hlavou na obě strany. Pak následovalo protažení vazů a svalů krční páteře a levého ramene za asistence terapeuta. To byla bolest...Křičící ale věřím, že to k něčemu bude. Každým dnem se něco zlepšuje. Pravé zápěstí a prsteníček s malíčkem dnes nebolí. Úklony hlavou už jsou taky proveditelné o něco líp než dřív.
Závěrečnou procedurou byla půlhodina na magnetoterapii. Tam je to odpočinkové. Po všem tom mordování se mně trochu točila hlava. Naštěstí na mě čekal manžel a odjeli jsme rovnou domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.