pondělí 1. února 2016

První piškot z nové trouby

Na kamnech se vaří červená řepa, která bude na večeři. Udělám si z ní salát s tuňákem. V troubě se peče zkušební piškot a teplo, které kamna vydávají je dokonalé. Vytopila jsem celé patro tak, že topení plynovým kotlem jsem zavřela. Kamna plní všechny funkce které mají a já jsem spokojená na výsost.








Protože nemám troubu ještě osahanou, upekla jsem jen piškot, který nedá moc práce. Co kdybych ho spálila?
Bylo by mně líto jak surovin, tak mé práce. Dopadlo to dobře a moje nadšení nemá konce. Už jen čekám až přijede manžel a bude zírat, že má čerstvou buchtu k odpolední kávičce. Příště budou buchty kynuté, klasické honzovky s povidly. A na závěr jsem se nechala inspirovat u Blanky a udělala jsem si svícení. Nemám je tak pěkné jako Blanka, protože jsem neměla tak pěkný obrázek, ale příště pohledám něco na internetu a udělám si ještě jedno.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.