středa 18. května 2016

Cesta do Brna

Dnešní cesta do Brna nebyla jen tak. Jela jsem si pro výsledky vyšetření krve jako diabetik s oteklýma nohama. Moc jsem se toho nedozvěděla, protože výsledky krve nebyly zaměřeny na to, na co by měly. Takže další odběr za měsíc. No a abych si udělala taky nějakou radost, stavila jsem se pro tašku u Staničky a přivezla jsem si ji domů. Vám ukážu, jak skvěle je vybavená uvnitř. Taky pár fotek z cesty a nakonec ze zahrádky.


Taška má uvnitř kapsičku na kapesníčky, na tužku a na mobil.




Na druhé straně je na zip uzavíratelná kapsička na doklady a peněženku a na zipu je na karabince zavěšen žeton do nákupního koše v supermarketu.



V tašce je také možnost připevnění klíčů od bytu nebo od domu na pruh látky s karabinkou, takže pohodlně odemknete a klíče nemusíte lovit mezi ostatnimi věcmi v tašce. Celá taška je uzavíratelná zipem a ještě pojištěná zapínáním na knoflík, který dělá na tašce další parádu. Stanička to má prostě vymakané.



Mám objednané další tři tašky. Dvě ledvinky a jednu nákupní s ušima. Látky jsem si na ně vybrala sama a už se na všechny moc těším. Až budou hotové, tak se pochlubím. Jen jedna zůstane chvíli utajená, protože to bude dárek.


A teď pár fotek z dnešního neutěšeného počasí, které nás cestou provázelo.



Poznáte kolem čeho jsme projížděli ?









Fotila jsem přes sklo auta, takže fotky mají na sobě odraz skla, ale chtěla jsem zachytit ty lány řepky, která je všude přítomná a nějaký ten nedostatek beru jako daň za to, že nebyl čas zastavit a vystoupit, nebo aspoň stáhnout okýnko.





Rozkvetl červený dřišťál - oblíbená pastva pro včelky.



Poslední jarní kvítí, které ještě neodkvetlo, protože není na plném slunci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.