čtvrtek 12. května 2016

Pankrác

Pankrác je téměř za námi a já s radostí konstatuji, že mrazík ráno nebyl a tak to na zahrádce vypadá utěšeně. Mám už venku všechno. Begóniemi počínaje, přes fuchsie až k muškátům. Doufám, že zmrzlíci si to odbyli už minulý týden, kdy mně pomrzlo vše, co mohlo a že i zbývající dva zmrzlí bratři budou milosrdní a žádnou škodu nenapáchají.. Zato Žofka by si své mohla odbýt, vody je třeba. Nachytaná dešťovka už je spotřebovaná a tak by mohlo zapršet, aby se doplnily zásoby a zahrádka by pookřála. Tuto skupinku tulipánů a narcisek jsem dostala od některé z vás. Myslím, že jsou od Květy, ale jistá si nejsem. Dostala jsem něco od Milušky, něco od Janky a Luďky, ale mám v tom pěkný chaos. Skleróza postupuje pomalu, ale jistě. Měla jsem si ke každému dárku dát jmenovku, ale obávám se, že ani to by nepomohlo, protože s tím by si hravě poradila Sára a věděla bych zase prd. Nicméně, ať už je mám odkohokoliv, moc za ně děkuji. Už jsem dala do velkých květináčů také kaly a hymenocallis. Zatím jsou venku jen špičky, tak ty snad nanamrznou, kdyby si některý zmrzlík zamanul zničit mně úplně všechno. S durmanem a fíkovníkem ještě počkám. Fíkovník jsem si koupila minulý rok a měla jsem na něm dva fíky. Zimu ve sklepě zdárně přežil a na plody to vypadá, tak se nechám překvapit. U nás asi nemá ty nejvhodnější podmínky pro zdárný vývoj, ale na balkoně má sluneční lázně, tak tam mu bude dobře.



Sára moc ráda hospodaří na zahradě. Buď něco vyhrabe, nebo něco z domu odnese do zahrady a když má chuť, tak to někam zahrabe. Dnes to byl cedník, ale protože byl na zahrabání příliš velký, zůstal jen pohozený. Naštěstí na něj manžel narazil a přinesl ho domů. Je to s ní zábava.
Dnes chci ještě než začne pršet, osadit dva truhlíky surfíniemi. Přeji vám hezký víkend a prožijte ho podle svých představ.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.