pátek 27. května 2016

Vracím se pomalu, ale jistě

Pomalu, ale jistě se vracím ke své lásce, háčkování. To, co mně omezovalo je pryč. Prsty ani zápěstí nebolí a tak pomaloučku začínám s menšími projekty. Jako první jsem udělala dečku, kterou už jsem dělala před časem v jiné barvě. V galerii ji najdete pod číslem 118.
Je to čtvereček 29 x 29 cm a bude zdobit nový ubrus v jídelně. Ubrusu už zbývá našít jen krajku a až to dokončím, pochlubím se.


Jako druhou jsem uháčkovala záložku do knihy.





A když vám představím třetí projekt, budete si myslet, že jsem se zbláznila. Ještě nezačalo léto a já už straším s Vánocemi. Jenže nechci ruku přetěžovat, abych se neocitla tam, kde už jsem jednou byla, takže moje příprava na podzimní setkání Ženského klubu bude pozvolná a proto začínám brzo. A kdo za ty zvonky může? Sylva - kaktusářka, která mně poslala nějaké piny z Pinterestu. Trochu jsem si předlohy upravila, aby to vyhovovalo velikosti mého polystyrenového zvonku.




A nakonec jak u nás právě před chvílí zapršelo. Z těch mračen spadlo těchto pár kapek a dost. Je to tady jak na Sahaře.






Přeji krásný víkend všem, kdo sem zabrousí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.