pátek 13. května 2016

Moje parádní taška od Staničky

I já jsem si objednala tašku. Je ušitá, ale ještě jsem neměla kdy si ji vyzvednout. To ale nemění nic na tom, že bych se s ní nemohla pochlubit, protože fotku už jsem dostala.
.


Vy, které chodíte taky na Ženský klub, mohly jste tam vidět mnoho dalších pěkných tašek a to tam ještě není všechno. Další tašky jsou k vidění na FB. Jak se vám líbí můj výběr? Není jediná. Objednala jsem si ještě dvě další, které budou jako dárky pro strýčka příhodu. Mám ráda, když mám doma něco, co se může hodit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.