úterý 7. června 2016

Cuketové placičky s parmazánem.

Mám pro vás další recept, který jsem vyzkoušela a moc jsem si pochutnala. Manžel by tam musel mít aspoň kousek salámu, aby to jedl a abych přiznala barvu, dělit jsem se nechtěla a tak to bylo bez salámu. Recept jsem našla na netu , ale znáte mě, opět jsem trochu experimentovala.

Ingredience:

1 zelená cuketa
2 středně velké brambory
1 vejce
5 dkg parmazánu
2 stroužky prolisovaného česneku
2 lžíce hl. mouky
sůl, pepř, majoránka

Cuketu a brambory nastrouhat na hrubém struhadle, posolit a nechat chvíli stát, aby se cuketa tzv. "vypotila". Slít tekutinu, kterou pustila, přistrouhat parmazán a přidat ostatní ingredience. Dobře promíchat a můžeme buď péct v troubě, na pečícím papíře, který trochu navlhčíme, nebo usmažit na pánvi jako klasické bramboráky. Já jsem zvolila druhou variantu a usmažila jsem si placičky na olivovém extra virgin oleji. Když budete péct v troubě, budou ještě dietnější. Pečené v troubě asi po 10 minutách obraťte a pečte dalších 10 minut.Měla jsem obavy, aby šly z papíru sundat a tak jsem oželela tu dietnější formu a bylo to i rychlejší. Moc jsem si pochutnala. Parmazán tomu dal šmrnc. A dopadlo to tak, jak vidíte na obrázku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.