sobota 4. června 2016

Eskymo řezy

Receptů na Eskymo řezy jsou na internetu mraky. Já jsem si zvolila recept hrníčkový. Zdál se mně rychlý a taky byl. Byl upečený během chvilky. Než vykynulo těsto na jahodové knedlíky, už jsem měla hotovo. Recept jsem našla na Top receptech a můžete ho porovnat s mnou upraveným.

Měla jsem doma všechny ingredience krom zakysané smetany a nechtěla jsem pro ni hnát manžela 4 km do obchodu a tak jsem se obešla bez ní.




Těsto:
2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek moučkového cukru
1 hrnek mléka
1/2 hrnku oleje
2 vejce
1 prášek do pečiva
3 lžíce kakaa

Krém:
1/2 l mléka
2 kokosové pudinky
3 lžíce moučkového cukru
1/2 kostky másla
2 lžíce kokosu

Postup:
Ušlehala jsem z bílků tuhý sníh. V míse jsem utřela žloutky s cukrem a olejem, přidala mléko a mouku smíchanou s práškem do pečiva a kakaem a dobře promíchala. Nakonec jsem pozvolna vmíchala ušlehané bílky. Těsto jsem nalila na plech s pečícím papírem a upekla v troubě předehřáté na 180°C. Mezi tím jsem si připravila krém. Uvařila jsem z mléka, pudinků a cukru základ krému a do vlažného základu jsem zašlehala změklé máslo a protože se mně krém nezdál být dost kokosový, přidala jsem kokos.
Vychladlý korpus jsem potřela krémem a dala ztuhnout do chladna. Nakonec jsem dozdobila čokoládovou polevou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.