čtvrtek 16. června 2016

Vajíčkový salát I.

Můj jídelníček teď sestává z potravin oproštěných o maso. Není to dobrovolné, protože jsem masařka, ale je to nezbytně nutné, pokud se chci zbavit svých zdravotních problémů. K výrobě dnešního salátu mě částečně inspirovala Blanka a zbytek je moje fantazie a potřeba výběru určitých ingrediencí, které můžu. Blančina inspirace spočívá v tom, že jsem přimíchala kuskus. A teď ke složení toho mého salátu.


2 natvrdo uvařená vejce
6 ředkviček
1 kulatá bílá ředkev
6 cherry rajčátek
6 černých oliv
1/2 kelímku zakysané smetany
1 pol. lžíce hořčice
hrstka kadeřavé petrželky a pažitky
1 jarní cibulka i s natí
sůl podle chuti

Postup:

Vajíčka i bílou ředkev jsem nastrouhala na hrubém struhadle. Rajčátka nakrájela na čtvrtky, olivy jsem překrojina natřikrát,, ředkvičky na kolečka, petržel s pažitkou a cibulku jsem nakrájela na drobno. Kuskus jsem přelila vřelou vodou v poměru 1:2. Jeden díl kuskusu, dva díly vody. Zakysanou smetanu jsem promíchala s lžící hořčice a po promíchání všech ingrediencí jsem vmíchala " majonézu" ze zakysanky s hořčicí. A bylo hotovo. Teď už si pochutnávám.




Ty olivy ani není vidět.Překvapený Asi jsem to špatně promíchala, ale jsou tam.


A ještě vám musím ukázat, jakou spoušť spáchaly kuny na čerstvě vypleném záhonku s liliemi a ostálkami. Ty ulomené jsem dala do vázy v naději, že snad rozkvetou a uvidím jaké barvy lilií, z nichž některé jsou nové a ještě jsem je neviděla kvést ty potvory ulámaly.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.