čtvrtek 9. června 2016

Něco malého

Když jsem ukládala minulé háčkované drobnosti do krabice, zjistila jsem, že s těmito jsem vás ještě neseznámila a tak to napravuji. Mám ještě pár kovových rámečků na malé kabelky a tak jeden jsem použila na obal na brýle nebo mobil a nebo třeba na psací potřeby, či šminky. Další poklady z krabice jsou dva přívěsky na klíče a jedna záložka do knihy. Pro dnešek stačí. Teď mám rozháčkovanou dečku a protože nechci vysedávat jen u háčkování, bude to pár večerů trvat, než ji dokončím. Nicméně o nic nepřijdete, jako nenapravitelná chlubilka vám ji určitě představím. Rozkvetla první pivoňka a skončila ve vázičce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.