úterý 13. září 2016

Pečená rajčata

Rajčata stále dozrávají. není divu, zaléváme je a sluníčko jim dává zralost. Dost jich pojíme, ale stejně nestačíme všechno konzumovat a tak jsem opět vymýšlela co s nimi. Brouzdaje po internetu, našla jsem recept na pečená rajčata. Je to dobrý způsob zpracování. Netrvá tak dlouho jako sušení a dají se dát taky do oleje. Nakrájela jsem na zkoušku jen jeden plech, ale zítra bude pokračování.

A jak na to ? Rajčata jsem překrojila napříč a položila na plech s pečícím papírem, řezem nahoru. Několik stroužků česneku jsem nasekala nadrobno a v zahrádce jsem utrhla pár snítek oregána. Měla by tam podle receptu přijít bazalka, ale tu právě nemám a mně k rajčatům oregáno víc pasuje. Na každou půlku rajčete jsem dala před koncem pečení malinko (špetku) krystalového cukru. A takhle to vypadalo těsně před tím, než jsem plech vložila do trouby vyhřáté na 180°C. Je dobré občas troubu pootevřít, aby se tekutina z rajčat mohla odpařovat a tím bude proces rychlejší.




A tak to vypadalo upečené. Ale dopadlo to tak, že téměř půl plechu jsem snědla, než jsem je dala do skleničky a zalila olejem. Bylo to moc dobré a tak zítra bude pokračování. Nachystám si rovnou dva plechy, protože horkovzdušná trouba to zvládne.



S bídou jsem naplnila jednu skleničku. Zítra nesmím tolik mlsat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.