pondělí 19. září 2016

Sendvičové lasagne pro líné hospodyňky

Tak tento recept není v mých rubrikách kam zařadit. Není to ani bezmasé ani nízkokalorické, ale je to skvělé. Jak teplé, tak studené, stále je to mňamózní. Pro ty z vás, kterým líp vyhovuje video, sdílím je na svém FB.
Je to jednoduché a název receptu se vás nemusí nijak dotknout, ani mě se nedotkl, protože mám ráda rychle připravené jídlo. Zvlášť, když vařím něco jiného pro sebe a něco jiného manželovi. Manžel měl kynuté knedlíky s ostružinami.

Budete potřebovat toustové chleby. Protože jsem vařila jen pro sebe, tak jsem jich potřebovala jen šest.
Do malé zapékací misky jsem dala na dno dva tousty vedle sebe. Na pánvi jsem si orestovala na jemno nakrájenou cibuli, zalila jsem ji kečupem (majdou podle Blanky) a přidala jsem 1/2 kelímku zakysané smetany. Chvíli povařila a dala část na tousty. Na to jsem položila anglickou slaninu a plátkový sýr Grand Morávia, na to balkánský sýr nakrájený na plátky. Opět tousty a majdu, pak šunku, opět plátkový sýr a balkánský sýr.Opět tousty a majdu. Na majdu jsem nastrouhala nahrubo sýr Gouda a dala jsem to na chvíli zapéct do trouby. Jakmile to chytlo barvičku, mohla jsem si pochutnávat. Jeden toust byl až dost a tak druhý mně zůstal k večeři zastudena.Vyzkoušejte, jistě vás to nezklame.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.