čtvrtek 1. září 2016

Husy

Je krásné ráno, sluníčko svítí na plné pecky, obloha je modrá jako šmolka a mráček v nedohlednu.Teď po ránu se dá ještě dýchat. Proto jsem vyrazila na zahradu, abych udělala pár fotek. Dnešní článek bude směsicí všeho možného, ale hlavně chci prezentovat hejno hus, které předčily všechna očekávání. Už jsme husy měli i minulý rok, ale toto je neskutečný druh. Tyto husy už byly ve třech měsících tak velké jako ty loňské před porážkou. Když jsem se při návštěvě naší oblíbené drůbežárny zeptala co nám to prodali za obludy, paní se jen smála a radila v žádném případě ještě nezabíjet. Vykrmené do jateční váhy by měly vážit 7-10 kg. Jestli to tak bude, tak nevím, jak je bude manžel zabíjet.Už teď jsou to monstra.





A ještě něco málo ze zahrady. Hortenzie byly na jaře pomrzlé a tak jsem vůbec nedoufala, že rozkvetou a přece jen se ukázaly. Mívají víc květů, ale i tak mně udělaly radost.



















Další zpracování rajčat mě ještě čeká, jak je vidno na obrázku a možná ještě jedna várka ostružin. Patnáct skleniček rosolu už je ve sklepě.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.