neděle 19. července 2020

Akce "Kulový blesk"

Jsem nový přistěhovalec z blogu.cz. Doufám, že se brzy naučím využívat všechny možnosti této platformy a budu se tady já i Vy, kteří budete moje stránky navštěvovat, cítit dobře. Řekla bych, jako doma.


Vítejte tedy na mých nových stránkách, které jsou stejně, jako ty původní, věnovány ručním pracím, především háčkování, vnoučatům, zahradě, vaření, pečení a mému pejskovi Sáře. 




16 komentářů:

  1. Vítej mezi učednicema,ale ty jsi šikula ty to dáš.Hodně krásných příspěvků,zdravím.Miluš

    OdpovědětVymazat
  2. Už tě držím, už tě mám a doufám, že se budeme navštěvovat ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško prosím kam jsi se přestěhovala, vypadá to dobře

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky to tady vypadá! Už je nás přistěhovalců pěkná skupina 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej mezi přistěhovalci a ať se Ti tady líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy Jituš, ty jsi dobrá. Já to sama nedám. Tak nevím, jak to se mnou dopadne. Máš krásný úvod. Hodně štěstí v novém blogování!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, dáš to. Podle Jitčina návodu je to jednoduché.Když nebudeš vědět tak mě zavolej.

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, jsi šikulka!👏👍 Jsem ráda, že se dál budeme setkávat, už jsem si tě přidala do oblíbených.😊
    Dobrou noc.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si Tě ráda přidala, ale zatím nevím jak.

      Vymazat
  9. Tak vítej! Snad se ti tu bude líbit....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím mám rozporuplné pocity. Upozornění na komentáře mně na mail chodí zdvojené se stejným časem, Nevím, proč mám úvodní a zatím jediný článek ještě jednou na konci stránky, a s ničím si tady zatím nevím rady. Možná to vzdám.

      Vymazat
  10. Já zde již byla a nenechalajsem omentář, no nedivím se, tápu, zkouším, ale ono to půjde.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.