pátek 24. července 2020

Lilie

Všem krásně kvetou lilie, jen já mám záhon s liliemi zarostlý lebedou (tři rostliny špenátu zvaného lebeda). Manžel je tam nechává na semeno. No budiš, stejně je to jedno, protože cibule těch nejkrásnějších lilií něco sežralo. To je známka, že už je nemám pěstovat. Ve stejném záhoně měl na jaře rozkvést řepčík a nevykvetl. Taky sežrán. Jeho cibule prý jsou jedovaté, tak doufám, že aspoň pachatel pošel.Když už nemám ty krásné lilie, které jsem měla minulý rok, tak mně aspoň krásně kvete bílá hortenzie a kupodivu srnec, který se občas producíruje po vsi neožral letos floxy. Smutný pohled na záhon s liliemi.


A tak krásně kvetly v tom samém záhoně vloni. No není to k pláči? Ten letošní rok je celý nějaký divný. Nejen v zahradě.











2 komentáře:

  1. Já už na pěstování lilií rezignovala. Pořád mi krásně šly a najdnou jak jeden muž zdechly...od té doby je nejsem schopná dopěstovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně krom tří, zdechly všechny, ale myslím, že je něco sežralo i s řepčíkem. Měla jsem obě barvy řepčíku a obě jsou pryč.Jarmila to udělala nejlíp . Koupila je v květináči a nechala je v tom Má je krásné a nikdo nemá šanci je sežrat. Zkusím to příští rok taky tak. na zimu vezmu květináče do sklepa a vyhraju.

      Vymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.