pondělí 27. července 2020

Šneci z listového těsta naslano

Dnes jsem musela zpracovat listové těsto zamýšlené původně na nějaký sladký moučník, ale nakonec to dopadlo úplně jinak. Dala jsem do závinu co dům dal a vyšlo to.
Ráno skočil manžel do lesa a přinesl pár hřibů a mě napadlo dva hříbky nakrájet jako na smaženici a taky je tak připravit. Trošku jsem zaimprovizovala a na pánev s olivovým olejem jsem dala rozvonět dva nastrouhané stoužky česneku, jednu větší cibuli a drcený kmín. Orestovala jsem je ještě s hříbky, podusila a nechala vychladnout. Rozválela jsem si těsto jako na závin a potřela ho pikantním kečupem. Pokladla jsem to debrecínkou, herkulesem a plátky toustového sýra. Nakonec jsem rozložila směs hub a všechno jsem posypala směsí různého koření, které ráda používám. Smotala jsem to a nakrájela na špalíčky, které jsem poukládala na plech vyložený pečícím papírem. Ještě jsem nahoru nasypala nastrouhaný sýr a pekla jsem v troubě vyhřáté na 180°C. Dopadlo to výborně a chutná to taky výborně. Kuchařka se nesmí bát experimentovat. Chtělo by to ještě lahvinku dobrého červeného vína a dušička je v peří.



11 komentářů:

  1. Mňam, Ty mi děláš chutě :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Listové těsto naslano, to můžu. Mám ráda záviny s různou nápl ní, mňam ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš teda ty mě děláš chutě,asi na to někdy dojde taky...

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, z listového těsta peču ráda, ale většinou na sladko. Chtělo by to změnu a vyzkoušet Tvůj recept.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, změna je život. Myslím, že by vám to mohlo chutnat.

      Vymazat
  5. Šneky z listového těsta dělám často. Kluci je mají rádi.

    OdpovědětVymazat
  6. Houby u nás zatím nerostou, ale až budou, ráda se nechám inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šneky z listového těsta dělám vždycky když je potřeba nějaké rychlé občerstvení a mají pokaždé úspěch . Prý nejlepší jsou ty trochu připečené 😁

    OdpovědětVymazat
  8. To je panečku mňamka, že jo? ʘ‿ʘ

    OdpovědětVymazat
  9. To je.Ať jsou na sladko nebo na slano, vždycky si najdou svého strávníka. ʘ‿ʘ

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.