pátek 24. července 2020

Ptačí budka

Dnes jsem obdržela balíček, který jsem včera dopoledne objednala, hned zaplatila přes George a v 4home.cz ještě stačili zabalit a předat České poště, která dnes dopoledne balíček doručila. Skoro zázrak. Řekla bych, že za to může Covid 19. Prodejce chce co nejvíc prodat i za cenu dost velkých slev a nad 1000,-Kč dokonce bez poštovného. Využila jsem toho a objednala jsem dávno zamýšlené prostírání do jídelny, ptačí budku, svíci proti komárům a jinému obtěžujícímu hmyzu a 7 kusů solárních svítilen do zahrady. Za 12 prostírek jsem zaplatila méně, než za normálních okolností bych dala za čtyři kusy. Budka je sice z Číny, ale je udělaná kupodivu dost dobře. Trochu jsem si ji vylepšila ubrouskovou technikou. Kdyby se do ní nikomu nechtělo zahnízdit, tak je tam aspoň sýkorka na papíře.☺ Tak uvidíme na jaře.




4 komentáře:

  1. Není nad dobré nákupy! Já jsem v zimě koupila dvě luxusní budky pro sýkorky a těšila se, jak budeme mít plnou zahradu krásných maličkých modřinek. Chyba! Do obou budek se nám nastěhovali vrabci, vyvedli už asi čtyři generace mladých a toho křiku! No hlavně, že máme veselo :) Ať žijí nákupy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednu budku máme na hrušce. Vidím na ni z lavičky na dvorku a pořád jsem nemohla přijít na to, kdo se tam nastěhoval.Bylo jasné, že tam někdo bydlí protože vlez do budky byl odrbanej. No a nakonec jsem toho nájemníka uviděla . A kdo myslš, že to byl? Samozřejmě drzý vrabec. Nechápu, co leze do budky. Pro nic za nic se neříká vrabčí hnízdo, když má někdo rozkořípané vlasy. Vrabčí hnízdo bývá neupravené a staví si ho klidně i v rýně.Najednozu se jim zachtělo komfortu.

      Vymazat
  2. Jituš, vidím, že tě decoupage chytla. A to je dobře. Alespoň budu mít kam chodit na inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nevím, já jsem břídil. Spíš budu chodit pro inspiraci k tobě.Ale podívej se sem Renaro Decoupage mám tady odkaz na ten blog tam je nádhera.

      Vymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.