středa 29. července 2020

Velká nejistota

Mezi stěhovavšími se blogery probleskují různé zprávy, jak to s našimi blogy dopadne. Někdo říká, že vypnutím blog.cz přijdeme o všechny obrázky, byť se nám teď při přestěhování přenesly, podle některých informací, když se podařilo stěhování blogu i s obrázky, měly by se zachovat  i na nové adrese. Pokud blog.cz nevypnou, nejspíš nebudeme vědět na čem jsme. Proto je dobré si zálohovat i obrázky. Já je zálohované sice mám, ale nedovedu si představit, že bych ke každému článku měla ve stažených obrázcích hledat ten, který patří k danému článku. Bylo by to nad lidské síly a já bych měla do smrti co dělat, než bych to dala ručně dohromady. Určitě by se našel šikovný ajťák, který by si s tím poradil.  Dnes jsem zveřejnila něco málo z mé dřívější tvorby, aby mně tady zůstalo aspoň něco, protože jestli k tomu dojde, že se obrázky ztratí, nejspíš je už nebudu do starých článků přidávat. Proto to v pár krocích uveřejním znovu touto cestou a vyberu to, co si myslím, že se opravdu povedlo.























Příště zase něco z uháčkovaných deček.

18 komentářů:

  1. Jitu, o tom, že by se po vypnutí blogu měly ztratit i přestěhované obrázky, jsem neslyšela. Snad když byl na blog.cz návod jak blog přestěhovat, tak nám obrázky zůstanou.
    Obdivuji Tvoje háčkované výrobky, jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži tak nevím jak to dopadne, vyčkávám a v nejhorším to staré nechám bez obrázků.V rubrice zahrada by to byl ale výsměch. To by byl ten nový blog jako nahý v trní.ʘ‿ʘ

      Vymazat
  2. Držím Ti pěsti, aby to byly jen fámy!!! Nejsou tu smajlíci a musím pokaždé dokazovat, že nejsem robot :-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš Heli kvůli tomu jsem nikdy nechodila na blogy blogspotu.Ty se přihlašuješ jako anonymní?

      Vymazat
    2. Tak jsem si to zkusila jako anonym a to není tak hrozný. Jen zaklikneš že nejsi robot. Horší by bylo kdybys musela potvrzovat nějaké obrázky.

      Vymazat
    3. Ale to se dá v nastavení vypnout. Já to tak mám a nemusíš nic opisovat, ani potvrzovat, prostě se komentář zobrazí ihned. O tom, že by měly zmizet fotky po vypnutí blogu.cz jsem neslyšela a zdá se mi to jako nesmysl.

      Vymazat
    4. Vlasti poraď jak to vypnout abych to svým návštěvníkům usnadnila. Dívala jsem se do nastavení komentářů a nevidím nic, co by to mohlo vypnout.

      Vymazat
  3. Ať je to jak je to, staré bylo nové začíná. Jituš, já vím, máš tam plno fotek se svými krásnými dílky. Já zde na novém stále tápu, ale určitě si vše postupně osvojím.

    OdpovědětVymazat
  4. Řekla bych, ře na to, dělat fámy, je český člověk jednička. Já blog nemám, ale snad dá rozum, že pokud si obrázky přestěhuji jinam, tak že mi tam zůstanou. Ale počítejte s tím, že po 16. 8. vám ty staré blogy zmizí, ráda bych se pletla a je škoda, že to nezůstane aspoň v zakonzervované podobě. Mám zkušenost ze Spolužáků, kolik lidí tam mělo své třídy, hlavně plno kontaktů na lidi a plno fotek a vše po oznámeném datu zmizelo a náhrada žádná. Jen myslím, že každý majitel blogu má "snad" své fotky ve svém PC nebo jinak zálohované. Nedejte se! Hanka :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad i blog.cz oznamuje, že fotky zmizí. Ale z logiky se mně zdá, že když se přestěhoval blog kompletně i s obrázky, tak není důvod aby zmizely. Teď už je to záležitost blogspot jak to ošetřé. Možná se zkusím zeptat u nich.

      Vymazat
  5. Jitko zítra napíši to číslo,ale nejdříve zkusím ,,klik-omyl,,ten Watermark...napíši ti mob.na email,ale zavolám já,protože já blbnu na entou..Ale já to musím dát i kdyby čert na koze jezdil...Dokopala jsi mě tím slůnkem háčkovaným....Nepřišla jsem o žádné fotky,co jsem chtěla,jsem uložila zpět a co jsem nechtěla tak jsou klidně pryč..I v Picasu klidně vyhazuji,jooo opravdu lidičky někdy zmatkují...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluš to dáš. já jsem z toho měla hrůzu, ale už jsem se dost zorientovala.

      Vymazat
  6. Jitus, asi nezbude nic jiného, než se vracet ke starým článkům a opakovat je. Většina z nás má stejné fotky svých výrobků úlozene v PC. Ale je to velká škoda. Tolik krásných výrobků už nikdo neuvidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky máme uložené každá, ale než je přiřadíš k tomu správnému článku, strávíš tím spoustu času a to mně za to nestojí. Já už toho času moc nemám.

      Vymazat
    2. Jituš, já jsem to myslela tak, že třeba uveřejním vzpomínku - co jsem vyráběla před rokem....Napíši nový článek. Ty staré zkrátka budou už bez fotek. V novém blogu není galerie, tak tam ani fotky výrobků nelze hledat.

      Vymazat
  7. To mě taky štve, že tady galerie není.Musíme si najít nějaký způsob jak sem obrázky propašovat.Já jsem si začala ukládat hlavně ruční práce a dppisuji si k nim název článku. Pak se mně to bude líp přiřazovat ke starým článkům. Snad, uvidím.Třeba to budu dělat jako teď. Začnu zvěřejňovat obrázky a něco k tomu připíšu. Staré články pak nechám bez obrázků .

    OdpovědětVymazat
  8. Přetahuji obrázky ručně a je to pěkná drbačka. Už mám rok 2020 a skoro celý rok 2019. Začala jsem blogovat v roce 2013....(。•́︿•̀。)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko a jsi si jistá, že se nestáhly v blogu jako komplex? Mně topřipadá nelogické.

      Vymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.