čtvrtek 30. července 2020

Pokračování s obrázky

Další porce mých výtvorů staršího data. Ať už to s obrázky přenesenými ze starého blogu dopadne jak chce, aspoň si připomeneme, co jsem za těch čtrnáct let napáchala a na blogu zveřejnila. 
















To ještě není všechno. Je to jen část deček, kterou doplním až zase nějaké vyhledám. 

7 komentářů:

  1. Krásná a velmi pečlivá práce.Umím sice háčkovat,ale raději pletu a úplně nejraději vyšívám.Dříve jsem hodně šila(hlavně oblečení),ale nějak mě to už nebaví.
    Ráda budu navštěvovat tento blog Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné práce, jedna hezčí než druhá. Pár věcí jsem uháčkovala podle tvých návodů, ale to je už dost dávno. Ještě že mě kdysi babička naučila háčkovat. Ještě se zeptám, tady na blogu není nějaká možnost dát si fotky do galerie? Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zatím nevyzkoumala. Obávám se , že ne. Nikde na jiných blozích jsem něco takovéh neviděla.

      Vymazat
  3. Jituš, samé přenádherné věci.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, krásné dečky, moc se mi líbí ty oválné, také jsem dvě podobné háčkovala. A podle návodu od Tebe jsem háčkovala dečku s kuřátky.

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, tys toho uháčkovala fakt hodně. A máš to nádherné

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.