čtvrtek 26. července 2007

Háčkujeme lemy

V poslední době jsem tuto rubriku poněkud zanedbávala. Dnes to chci trochu napravit. Našla jsem několik lemů k ubrusům, ubrouskům a nebo se dají použít i jako kroužek na ozdobení ubrousku. Chtěla jsem ho uháčkovat pro názornost, ale stále se mi nedaří najít čas. Když zapojíte svoji fantazii, jistě si dovedete představit jak by to asi mohlo vypadat. Tak tady je první lem, který by se právě na takový kroužek hodil. Stejně dobře bude vypadat na prostírání.
Tento druhý lem je trošku širší a hodil by se k prostírání.
Stejně jako lem třetí.
Tady přikládám ukázky prvního a třetího lemu.
Ofotila jsem ještě jeden lem vhodný k ubrusu ale není to moc kvalitní fotka. Lépe to nešlo. Nevím jestli to pro vás bude čitelné.
Tak ať se vám daří šikulky a dejte o sobě vědět. Zajímá mě jak pokračujete a co potřebujete, aby jste si mohly plnit své plány.Ráda bych viděla nějaké vaše výrobky a do galerie šikulek není co dávat. Jako by jste ani neháčkovaly.... Tak se snažte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.